Everything I touch turns to stone, turns to stone.




Klockan är runt halv 4 på natten och jag spelar gitarr.
Så avkopplande på något sätt.
Orkar inte sova, känns så otroligt överskattat men ska ändå göra mig iordning för sängen nu.
Stänga av datorn och sitta på sängen fortsätta spela en stund o sen sova I guess.
Ja så får det nog bli.

Har ingenting och säga direkt, förutom att min far fyller år idag, så ska hem till honom efter jag vaknat.
Stort grattis till honom. Underbara pappa. ♥

Var i örebro med sim i onsdags det var fun.
Hela dagen där inne är inte så illa & Imorn på nyår blire att umgås med henne, hannah & mc!
Ska bli chill, orkar inte sitta hemma liksom, så vi drar väl ut o grejar lite. Mys.

Jag orkar inte blogga något mer typ, hatar min sega dator och sånt, fast nu har den blivit någorlunda snabb igen.
Brb borsta tänder o dö i min säng, bloggar mer när jag känner för det.
Kanske imorn eller idag när jag vaknat. Ni får ha det, och hej här är jag.


Ganska ful i cam o sånt, men.. Eat me.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback