Don't lie to me sweetheart, cause I believe in you.

Mår illa.
Lyssnar på musik och tycker livet är förjävligt.
Slagit upp käken så får gå runt med ett jävla plåster på kindjäveln, fint.
Mina knän värker, hälsar blåmärken välkommna, gör ont när jag skrattar eller gör grimarser.
Biter för hårt, vrider huvudet för fort osv, tack tobbe för den fina julklappen satt perfekt just nu känner jag.

Julavslutning imorn, gött.
Eller? Jullov skulle det vara men mitt lov blir.. Plugglov?
Damn it. Ska försöka göra det bästa av tiden, tror jag ska med min syrra någon dag till säter, så att man kommer bort härifrån lite iaf.
Ser framemot det.

På fredag drar jag iaf in till stan med syrran, så vi kan köpa de sista julklapparna och fika, eventuellt kika på saker till oss själv, hihi!
Fick en asfin stickad Usaflagg tröja utav min syster idag med!
Super mysig, verkligen! Tack som bara den för den fina tröjan seriöst.
Men nu börjar klockan bli mycket, ska upp kvart över 5 o göra mig iordning för skolavslutning.
Hinna med 7 bussen och vara en halvtimma för tidig i skolan, yes.
Godnatt ppl.

[Bild borttagen]


Trackback