Sunday.


Suttit med det här inlägg i minst en timma snart.
Velat skriva någonting på bloggen under hela dagen men har inte haft en aning om vad jag skulle skriva.
Tänkt och tänkt på vad jag skulle kunna skriva med kom aldrig fram till någonting bra.
Men känner att jag typ, behöver skriva av mig..
Så därför blev det här ett inlägg, kanske slutar det med att jag kastar det i utkast eller så publicerar jag det.

Klockan börjar bli mycket, jag är inte trött.
Känner mig lite ledsen, har ångest och är ganska mycket nere.
Vet inte varför så ingen idé att fråga.
Måste försöka sova snart ska upp 7 imorn.
Ta halv 9 bussen till skolan, hoppas jag träffar veronica på vägen.

Vill inte åka själv, haha..
Vill inte vara själv alls, känns som att hela helgen har bestått utav att vara själv.
Och jag vill liksom inte det. Fy, nej.

Precis tvättat bort sminket, flätat håret, borstat tänderna och bytit om till lång t-shirt!
Rivit bort en finne som var på näsan så jaga blöder, satte dit ett plåster, hihi.
Kanske dags att försöka sova ändå, bara för ens eget bästa och hoppas på att morgondagen känns bättre!
Dels att det kanske händer bättre grejer då med.
Tror att jag varit på deppigt humör hela helgen bara för att jag varit ensam, höh, ja så kan det vara alltså.


fint med snö vare ju med, ja.
Saknar sommaren som bara den, mer än någonsin just nu faktiskt!
Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback