Monday.


Inte gjort ett blogg inlägg på aslänge upptäckte jag precis!
Shites, tyckte det börja bli dags nudå, har inte gjort speciellt mycket under den tiden jag inte bloggat.
Har bara inte orkat eller haft någon lust alls, faktiskt.
Vet inte riktigt vad jag skulle skriva om ändå så, ja.. Då känns det helt enkelt inte värt det.
Känns supertrist med när man knappt har några bilder, men ska nog försöka införskaffa några sådana inom snar framtid!

Har faktiskt inte ens suttit vid datorn alls under hela helgen typ, sen i torsdags eller nå, shites.
Jag har ett liv, tänka sig!
Nej men har typ umgåtts med sim ända sen torsdagen, hade hannah sovandes hos mig måndagen och torsdagen, det var mys.
Hur som helst, var min vecka ganska så okej.
Men jag hoppas denna blir ännu bättre, bättre än bäst.

Snart är det jullov, ser framemot det fast ändå inte.
Känns som man inte kommer träffa alla man vill träffa på lovet därför suger det.
Men, man får väl helt enkelt göra det bästa av lovet, ska försöka umgås galet mycket med roliga ppl.
Vill aldrig riktigt sitta hemma på lovet, så ska försöka vara så fullbokad som det går att vara ungefär!

Men nu ska jag väl typ fortsätta kolla igenom gamla bilder, musik o texter som finns på pappas dator och rensa lite, så längesen jag kolla igenom såna grejer här i hallsberg, saknar åsbro lite, skönare där på något sätt.
Kanske åker hem dit imorn istället, får se.
Anyway, nu ska jag fortsätta med det jag sa, skriver väl nästa gång jag vill/känner fört/har något att skriva.


^ måste komma ihåg det, alltså.. uhh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback