Mondaaaaaaj


Har ingenting att säga direkt.
Sitter i hallsberg just nu, helt okej faktiskt.
Idag var jag inne i örebro med hannah, ganska chill träffa lite ppl o så.
Skönt o komma bort från hallsberg och framförallt åsbro.

Imorn blir det att träffa sim, det ska bli kul.
Hoppas det är lika skönt väder som idag som inte skönare imorn, så man kan vara ute, wieo.
Känns som jag sitter alldeles för mycket inomhus. DAMN.
Har ont i mina ben för övrigt, orkar inte ens vara vaken.

För mycket tankar, men jag överlever yes.
Tills vidare går jag nu och lägger mig eftersom det finns ingen anledning till att vara vaken just nu känner jag.
Så återkommer med ett nytt inlägg när jag känner för det helt enkelt.
Nu vet ni hur det är iaf, hejdå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback