LAME NIGHT, ALRIGHT?


Klockan är snart 1 och jag kan inte sova,
funderar på o äta lasagne bara för att ha något att göra.
Är lite små hungrig, orkar inte sova heller fastän jag borde o behöver det.
orkaarrrrr inte något, vill snacka med någon men finns ingen kul inne.

Hela dagen har känts så fucking lame, orkaaa seriöst.
Ska nog hursomhelst in till stan i örebro imorn, ska bli chill.
vet dock inte om sim åker med mig, eller om jag får fråga my systahh
ja0 fett gangster osv, hejdå nu ska jag äta lasagne o ha en astråkig lördagnatt/söndagmorgon.


^wtf, vad är det för gay videosar som rekomenderas för mig?!?!??!?!
den enda som var bra är dead by april jööö!! bitch youtube...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback