Fuckday.


Sitter just nu helt ensam i åsbro, fun.
Hannah var hos mig här idag, hade väl den mesta av tiden ganska kul.
Varit på konstigt humör hela dagen, ena stunden jätteglad och andra jätteledsen om inte förbannad.
Hur som helst, känns ganska skönt att vara själv då kan man tänka igenom saker o ting.
Fast nu vill inte jag det, för jag vill inte vara själv, skulle vilja ha någon här hos mig just nu.
Men jag kommer nog klara mig tills imorn, då jag antagligen får sällskap utav åtminstone min mor.

Jag är trött, men orkar inte sova.
Lyssnar på bra musik och försöker njuta av livet.
Om det ändå gick, för mycket tankar, för mycket tankar.
It's killing me inside, alright?
Aja, ska väl försöka sova eller något.
Godnatt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback