Wednesday.

Då börjar sommarlovet ta slut och snart är det skola igen, suck.
Ser inte framemot skolan, jag varken orkar eller vill! Äckelskola, seriously.
Ska faktiskt ta och färga mitt hår innan skolan börjar också, står verkligen inte hur med min hårfärg nu.
Så trött på det mörka, antingen blir det ljusbrunt samma färg som det är på mina slingor eller rött.
Har haft en röd hårfärg stått hemma i över 3 månader snart kanske kör på den om det ljusbruna skiter sig.
Bättre än denna astråkiga färg.

Förövrigt sitter jag i hallsberg just nu, så skööönt och vara tillbaka här!
Kanske blir att träffa simme en stund lite senare, ska bli kul isf!
Annars ska jag umgås lite med pappa idag som jag inte träffat sen i fredags.
Senare blire väl kanske tillbaka till Åsbro, som det var skottlossning igår kväll eller något.
Flera polisbilar i åsbro vare, liksom sällan.. Skottlossning i lilla åsbro? haha, that's sick!

Ah nej jag har väl egentligen inte så mycket mer att säga, ville bara göra en liten uppdatering liksom.
Ska nog spela the sims 3, nu snart efter detat blogginlägg, var sååå längesen jag körde det, hihi $:
Ah nej men jag ska nog kanske ta och göra det nu, vet inte om det blir något mer inlägg idag, kanske om det är något jag vill berätta om, skriva av mig eller bara göra en sån där "dag" grej, som jag borde varit klar med för längesen.
Men aja, nu ska jag sluta skriva, ska kolla igenom mina bilder här kanske uppdatera med nya bilder lite på face o sånt, hihi.
Får ändå ta o bli en bild på mig här igen, bara för jag inte vet vad jag ska ha för någon bild i detta inlägg.. :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback