Sunday,


Kände att det behövdes ett äkta blogginlägg också inte bara en låt sisådär!
Har precis målat mina naglar, eftersom jag förstört dom tänkte jag att lite färg kanske löser det mesta som det brukar men nej inte denna gång, fml.
Sitter förövrigt i åsbro och letar sminktips, tänkte testa lite olika nu innan jag ska försöka lägga mig tidigare ikväll bara för att veta hur jag ska ha imorn, vill ha något som är lite annorlunda!
Och som håller hela dagen helst, ska typ sitta på bussar hela dagen imorn, trist som fan.

Får väl testa vad jag ska ha på mig imorn med, vet inte riktigt än vad jag vill ha på mig imorn, lika bra o ha det färdigt tills imorn så jag kasnke får en aning längre sovmorgon.
Om jag bara hittar en snygg sminkning för imorn!
Måste även röja upp lite trots att jag städat o tvättat hela dagen, suck.

Förövrigt har allting rullat på som vanligt faktiskt, jag tror seriöst jag ska sluta snacka med så mycket människor.
Jag får helt enkelt lära mig att ta tag i mina egna problem med hjälp av mig själv.
För rent ut sagt så tror jag faktsikt som flesta är bara nyfikna idioter som vill bara veta vad det handlar om,
så det kanske kan bli ett saftigt skvaller att föra vidare eller nå, ne men seriöst man vet faktiskt inte ens längre vilka man ska lita på och inte, det känns riktigt förjävligt.
Så därför är det nog dags att ta tag sig själv i kragen o rycka upp en, ställa ens problem mot väggen och ta tag i dom och skaka om dom. Perfekt ungefär?
Nej men seriöst, egentligen jag behöver inte någon.
Inte en enda person vid min sida ibland, jag ska kunna klara mig själv utan folk runt omkring mig som ska säga vad jag ska göra, för det beslutet ska jag kunna ta själv utan att nån säger till mig.

Stort tack till simme som hjälpt mig att komma in på det spåret, det är nog tack vare den människan jag kan orka bli stark igen när jag är som svagast, trots att jag inte tänkt igenom allt än och att jag behöver snacka mer med henne så är hon verkligen en guldvärd människa, iloveu!

Nej men nu ska jag typ testa o sminka mig i en snygg sminkning jag hitta precis och leta lite till.
Be min syrra sluta lyssna på kass musik och göra mig iordning för sängen, börjar bli galet trött.
Haha redan liksom? Och jag som skulle plugga matte o spanska i helgen? haha, mycket gjort kan jag säga.
Inte ens rört böckerna liksom, suck.
Aja, nu ska jag fortsätta med det jag slutade med, ni får ha det så bra, puss.

Ska förövrigt testa mig på denna sminking nu;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback