Skolstart & Ny hårfärg!


Tänkte göra ett litet inlägg om idag också innan jag tar en dusch och går och lägger mig, ska upp 5, orrrkaaa äckelbuss.
Idag börja iaf skolan, as trist vare, det vi fick göra var att redovisa våra framtida yrken, hur kul är det liksom?
Inge kul alls, imo.
Dagen var rätt seg man bara gick och vänta på att dagen skulle ta slut, alla 98;or var små (konstigt?) mitt hår var förstört & det regna hela dagen, toppen?
Var så skönt när man var tillbaka i åsbro, solsken och sånt där amazing väder!
Antar att morgondagen ser likadan ut, så därför ser jag inte framemot den alls.

Just nu sitter jag med hårfärg i huvudet, blev inte rött som jag påstod på facebook att det skulle bli, åkte faktiskt till ica maxi i kumla och checka hårfärg så hitta jag en ljusbrun/ guldbrun som såg jävligt snygg ut på bilden, hoppas det blir likadant irl!
Hitta även en foundation, asnice, var bara halva priset på dom för det var utförsäljning av det märket så jag nappa åt mig hårfärg och foundation för cirka 150 spänn bara lätt värt det!
Nu består resten av min värdelösa dag av att skölja ur hårfärgen om nån kvart eller så, duscha, platta håret in för imorn och göra iordning  saker för morgon dagen så jag slipper vara stessad då, antar att jag kommer vara helt dead klockan fem på morgonen så det rä lika bra att ha allting framme!
Det var väl allt jag hade att säga, Gnatt allihopa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback