Saturday, Gothenburg & Liseberg.


Då har man bara sovit några få timmar med hannah brevid sig i natt då.
Snart ska vi dra ner till affären där bueen kommer för att åka vidare till Göteborg!
Det ska bli rätt nice faktiskt.

Vet dock inte hur mycket jag kommer våga åka än, men det funkar nog ändå.
Får väl se där vad man har för adrenaline kick osv, just nu har jag ingen alls, mår rätt illa o är trött.
Detta blir nog ett askort inlägg för nu måste jag fixa åksjuke tabletter, packa ner det sista och fixa det lilla som är kvar sen går jag till bussen.

Men ni får ha det så bra, caaaiooo

Kommentarer
Postat av: Brownie *

Liseberg är awesome! :D

2011-08-14 @ 22:34:10
URL: http://www.brownie.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback