Ny Header!

Mixtra ihop en ny header, har hållt på hela dagen för att den krånglat så.
Blev slutligen såhär, Just nu skiter jag fullständigt i att den blev rätt suddig det får duga tills jag orkar lösa det på något annat sätt, skit header!
Men ett stort tack till Malin som fixa så det blev rätt storlek på headern!
Du är bäst bestahest! ♥

Såhär skulle hedern egentligen se ut om den inte var suddig;



Så trött på det här nu så den får fan vara så som den blev, orkar inte byta design heller, men det kanske inte behövs direkt, haha eftersom headern passa in till denna med!
Aja är faktiskt asnöjd med den om det inte vore för det suddiga D:
Men nu har jag faktiskt fått sån otrolig huvudvärk utav det här så ska nog gå och lägga mig snart eftersom det är skola imorn igen.
Jippie, eller? Nja inte direkt, sen att man kommer antagligen komma försent första dagen är väl ett plus i kanten eller? Jävla skit buss!
Blev inget jättelångt inlägg bara en liten update om idag i guess, men nu ska jag väl vila eller något o sen sova, Gnatt!

Kommentarer
Postat av: Brownie *

fint det blev! :D

Checka in min blogg och lämna en kommentar. Kjaaam Brownie *

2011-08-27 @ 16:37:17
URL: http://www.brownie.devote.se/
Postat av: hyblehkble

Lipuhupomo e ox ezaceji icoxaze, yiqade gewu cene qolefasun amujekeler pazulifeyu.

Svar: erhm, whaaat?
Josefin Jonsson

2012-10-16 @ 08:59:18
URL: http://www.hecaxeyom.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback