♥ Dag 15 – Min dag


Okej min dag alltså, den har bara varit seg enligt mig.
Astrist och seg, varit hemma hela dagen typ och spenderat den mesta av tiden vid datorn.
Regnat hela dagen så ja, vad skulle man annars kunna hitta på?

Fast min syster klippte mitt hår idag, eller ja bara topparna, känns mycket bättre o fräschare nu!
Om jag får säga det själv. Behövde verkligen toppa håret faktitskt!
Annars har jag bara gått o grubblat hela dagen, känt mig meningslös och allmänt tankspridd.
Ingenting är som det ska längre och jag mår inte riktigt bra.

Men det löser väl sig, någondag. När jag säger att det är bra så är det för att jag verkligen inte orkar.
Seriöst orkar inte vara en idiot som ständigt mår dåligt, fastän jag kanske är en sån, eller iaf just nu.
Jag hoppas inte allt för många läser detta, men jag ville bara skriva av mig, seriöst.
Känns som det inte finns någon plats för mig på det här stället, jag hör liksom inte hit.

Nu kom jag dock lite utanför ämnet om min dag, eller iofs det är ju någonting jag tänkt på idag så det kanske inte gör det trots allt? Tjaaa.. vad vet jag liksom?
Sen har jag faktiskt gått en promenad med min mamma och jenna, grymt skönt var det!
När jag väl tänker på det, så är åsbro rätt mysigt ändå, det är skönt på något sätt att vara här.
Komma bort från massor!

Annars har jag seriöst bara ätit som en tok hela dagen, är fortfarande hungrig.
Men äter jag nu kommer jag må lika illa som förut, det är inte bra att jag proppar i mig allt för mycket.
Speciellt inte om jag ska bara må dåligt för det senare.

Ja, det var väl typ min dag, rätt seg och tråkig. Haha men det funkar.
Tänkte även tillägga att Malin är en asgrym människa! Så därför slänger jag in en bild på henne, tycker hon är värd att stå i centrum i detta inlägg för hon får mig seriöst att alltid bli på bättre humör. Hon är verkligen en otroligt fin människa både på utsidan och insidan, det var allt jag hade att säga hihi puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback