♥Dag 14 – Något jag önskar att jag gjorde mer.




Här kommer den där listan igen, haha. Fortfarande inte klar med det, fattar inte grejen.
Seriöst, kanske ska bli  mer aktiv med bloggen igen, eller jag vet inte.
Jag antar att jag skriver när jag har lust/har något att säga osv.

Men okej åter till ämnet, något jag önskar jag gjorde mer.. hmm
Det var en väldigt svår "fråga" eller vad man ska säga.
Men jag önskar att jag tog vara på mer stunder, tog fler chanser och sånt.
Våga riskera mer saker, vem vet? Det kanske blir bättre!
Medans det kan gå åt helvete helt och hållet. Men då har man ju försökt, iallafall!

Önskar även jag visa mer för dom närmaste människorna jag har hur mycket dom betyder för mig.
Känns som jag är väldigt dålig på det, så därför ska jag bli en bättre människa och visa det mer.
Tycker jag inte alltid visar den tacksamheten jag har för tex min syster att hon finns.
Jag vet att du kommer läsa det här förr eller senare så vill bara säga att; tack för att du finns och jämt ställer upp.
Jag älskar dig även fast jag kan vara en idiot mot dig ibland, jag hoppas du vet det.
Och är den någon jag verkligen inte visar min tacksamhet för så är det nog mest min mamma, förlåt för det.
För hur mycket jag än kommer säga att jag kanske hatar dig så kommer jag alltid älska dig innerst inne.

Sen önskar jag att jag spela gitarr mer, seriöst är fett sugen på o lära mig fler låtar men alla jag vill lära mig är galet svåra.
Men ska nog seriöst ta och leta upp några enkla låtar och lära mig, senare i livet om jag blir duktig på gitarr kanske jag spelar in låtar och lägger upp på bloggen, bara för att, kul grej liksom!


Ah tror det var allt, nu fick jag lust o rita i paint så ska nog
ta och göra det, kanske dyker det resultat upp här sen, vem vet.
Beror nog på hur nöjd jag blir osv, caaaio.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback