Tomt

Oro. Konstant oro. 
Den försvinner aldrig, ger sig aldrig, slutar aldrig. 
Jag vet inte vad jag ska ta mig till.
Har inte matlust längre, orkar inte längre, vill inte längre. Kan inte sova. Vaknar flera gånger per natt bara för att se ditt namn på displayen, men den dyker aldrig upp. 

Drömmer om oss. Dig och mig. Drömmer om oss. 
Drömmer om hur allt är bra. Hur du hör av dig. Hur vi ses igen. Och allt är bra. 
Drömmer tillbaka till vissa ögonblick. Drömmer tillbaka till allt det fina som vi gjort.

Klarar inte mer. Klarar inte. Klarar inte. 

Det har gått en vecka. En vecka med konstant oro och ångest. Jag mår så jävla dåligt rent utsagt. Allt jag vill är att det ska vara som vanligt att det ska vara bra igen. Att jag ska få tillbaka min pojkvän. 
Allt jag vill är få tillbaka min pojkvän. 

Kan inte denna mardröm bara ta slut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback