Jag sover i min tröja som luktar dig.

Idag har varit en rätt bra dag, för att vara ärlig. 
För första gången på riktigt länge, var jag i skolan en hel dag och kände att allt faktiskt var bra. 
Det var inte så hemskt som det brukar och det kändes inte alls lika jobbigt. Hade inte ens ångest när jag var där. 
Framsteg. 

Imorgon känns dock lite jobbigare. Vill till skolan men har så mycket muntligt. Varken orkar eller vill det. 
Usch. Men jag tar mig igenom det. Det måste jag. Jag kan inte falla än. Inte ännu. 
Klockan är egentligen för mycket för att jag ska vara vaken, och ens orka gå upp till skolan imorgon. 
Men jag klarar det, men lite tvångst så går det ann. Det gör det alltid. Typ som idag. 

Imorgon ska jag också träffa en bra vän, förhoppningsvis, annars vet jag inte vad jag ska göra. 
Känner mig så tom och slut på idéer, hur jag ska fylla min vardag med planer. 
Borde städa, vilket jag sagt att jag ska göra dagligen i 3 veckor snart. Ligger kläder överallt. Känns inte lovande. 
 
 
Jag skulle avsluta det här med något. Men ärligt. Jag är bara så jävla förbannad. 
Vill bara kasta allt åt helvete. Allt kan fara åt helvete. Äckliga jävla idiot. 
Och den där tröjan. Åker åt helvete, för den vill jag aldrig mer se igen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback