02:47

Kan inte sova. 
Regnet öser ner utanför mitt fönster. 
Trots att mitt huvud bultar känner jag en inner ro inom mig. Även fast hela min kropp säger ifrån just nu. 
Känns som sängen gungar under mig. 
 
Vaggas fram och tillbaka.
 
Om bara 2,5 timmar ska jag upp igen. 
En del av mig överväger att skippa historian. Endast för denna sömnlöshet. 
Ta mig in på andra lektionen och hoppas att jag kan komma igång med skolan på riktigt. På ett eller annat sätt. 
 
Måste hitta ett sätt att orka stå ut. För det bästa vore ju om jag fixade den här tiden på itg. Att byta skola kanske inte lönar sig trots allt. 
Jag vet inte. 
Står inför ett svårt beslut och vet varken in eller ut. 
 
Vill bara att skolan ska vara över för gott. Det hade underlättat så mycket för mig. Alldeles jättemycket för mig. 
Jag vill bara vara fri. 
 
Hade velat sätta mig i fönstret och titta på regnet som faller ner. Önskar min kropp hade orkat. 
Men jag är för trött. Och för hungrig. 
Borde nog försöka sova nu. Klockan passerar snart 03:00. 
 
Suck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback