Något inom mig.

Känner mig trött och arg och ledsen och arg och ledsen och arg och väldigt ledsen och arg. 
Meningslös, meningslös, meningslös, meningslös, meningslös, meningslös, meningslös.
All min energi går till alla andra. Jag vill klara det, jag vill klara det, jag vill jag vill jag vill vill vill.
Jag kan inte klara det, kan inte, orkar inte, går inte, kan inte, orkar inte, går inte. 
Hjälp mig någon. Hjälp mig.
 
Jag kan inte mer, orkar inte mer, fixar inte mer, kräv inte mer, snälla låt mig vila, snälla låt mig bara leva. 
Begär inte mer, klaga inte mer, låt mig vara, låt mig vara i fred, låt mig må bra, bara ett litet tag. 
Jag ber, jag ber, snälla. Jag vill inte mer, jag vill inte.
 
Det är för mycket just nu, det är för svårt för mig på ensam hand. 
Jag vill vara lycklig, jag vill vara glad. 
Men vem har jag? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback