I väntan på annat.

10 FAVORITER
Färg: Lila
Mat: Tjockis mat, typ, lols
Band: Foo fighters
Film: The perks of being a wallflower
Bok: Om jag inte hade sett honom, Kevin Brooks.
Sport: Sport är inte riktigt min grej, så ingen.
Årstid: Älskar alla, men hösten är nog den jag känner mest för.
Veckodag: Fredag
Glassmak: Päron, mhmmh
Tid på dygnet: Natt

 

9 FÖR TILLFÄLLET
Humör: Trött, stressad, ledsen
Smak: Vadå smak? Haha
Kläder: Sitter faktiskt just nu i endast underkläder eftersom jag färgar håret, haha.
Bakgrund: Space typ.
Nagellack: Har inget
Tid: 22:18
Omgivning: Helt ensam atm
Irritationsobjekt: Mitt hår

 

6 HAR DU NÅGONSIN
Dejtat någon av dina nära vänner: Nej
Brutit mot lagen: Ja, jag är rätt badass jag.
Blivit arresterad: Nesh
Badat naken: Självfallet
Varit med på TV: Nej, no popis here :'(
Kysst någon du inte känner:  Nej

 

2 VAL
Kaffe eller te: Te
Vår eller höst: Höst

1 ÖNSKAN
Leva livet fullt ut och åka runt till alla möjliga ställen som jag vill se. Leva ett bra liv. Få alla runt om mig att må bra. Klara skolan. Vinna massa cash. Bli älskad. Och framförallt bli lycklig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback