28 september

 Tackar återigen för de obeskrivligt perfekta Instrumentala låtarna som existerar,
finner inga ord hur mycket jag faktiskt älskar dessa låtar, ibland till och med mer än dom med texter.
 
Idag känns det som en helt okej dag. En helt okej lördag.
Ska faktiskt inte göra något speciellt utan mest bara vara hemma antar jag.
Plugga lite matte oh försöka göra klart engelska uppgiften är väl det som står på listan idag.
 
Sitter även för första gången på väldigt länge vid min sationära dator. Saknar den lite för att vara ärlig.
Man blir så otroligt slö utav laptops. Men samtidigt så måste jag använda den för alla skolarbeten.
Så det är som det är.
 
Aja, nu ska jag väl iaf försöka plugga lite så jag kommer någonstans.
Vill ju inte drunkna i allt skolarbete imorgon.
Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback