01:41

Mår illa, har ont i huvudet. 
Kommer ingenstans med mitt pluggande och är så himla trött. 
I feel like shit at the moment. Uäck. 
Kunde seriöst inte brytt mig mindre om någonting just nu. 
 
Det som beskymmrar mig mest just nu är hur jag ska överleva morgondagen. 
Börjar så tidigt och slutar så jävla sent. 
Lär inte vara hemma förens vid halv 6-6 eller något imorgon.
Det är så hopplöst. Jag är så hopplös. 
 
Borde maila den andra skolan imorgon med att jag inte ska på något studiebesök. 
Väljer att gå kvar, trots allt. Det känns så svårt att göra rätt, men den här gången ska det vara rätt. 
Hoppas jag. 
 
Och eftersom jag väljer att inte plugga något mer ikväll så avslutar jag detta inlägg med ett godnatt och välkommnar natten för idag. 
Hoppas jag hinner med allt jag måste få gjort nu. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback