15 October

Sicken dag. 
Försov mig imorse, hade brutal ångest över att jag inte skulle hinna till första lektion, så gick och la mig igen. 
Vakna runt halv tolv och såg till min förvåning att både lektioner jag missat var inställda. 
Skynda mig fort som fan med att fixa mig, åkte in och var på matte och design lektionen.
 
 
Slutade 20 minuter tidigare, åkte hem och köpte mig själv en pizza bara för att jag tyckte jag förtjäna det. 
Är ledig både imorgon och på onsdag då båda mina lektioner är inställda och vi har studiedag. 
Känner att den här veckan kommer gå snabbt. Jag måste bara fixa de två sista dagarna.
Men det ska jag väl klara. 
 
Går en vecka till, Får höstlov redan på fredagen och sticker förmodligen upp till dalarna då. 
Bosätter mig där hela lovet och förmodligen kommer det kännas bra att komma tillbaka till skolan igen sen. 
Ska försöka pigga på mig lite. Bli motiverard. Och sånt.
 
Idag har det känts ovanligt bra, det har verkligen varit en bra dag, har inte mått dåligt alls efter morgonångesten. 
Så himla underbart. Känns så skönt. 
Behöver min vändning nu, och det kanske äntligen är dags. Jag hoppas verkligen. 
 
Nu ska jag fortsätta rita, dricka upp mina mindre goda loka pepparkaka och försöka sova. 
Vill inte sova bort hela morgondagen direkt. 
Godnatt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback