10 October

Är uppe alldeles för sent. 
Börjar runt 11 imorgon så det är väl kanske inte någon jättefara. 
Speciellt inte när jag sovit bort halva dagen redan typ. 
 
Har en engelska redovisning jag måste göra, men har fortfarande inte gjort den. 
Inte ens klar med power pointen. Och jag orkar inte. Vill inte. Bryr mig inte. 
Önskar jag kunde brytt mig mer. 
 
Tror jag börjar bli sjuk med, min hals gör småont när jag sväljer och jag har hosta då och då. 
Kanske ska stanna hemma imorgon. 
Har faktiskt varit rätt duktig den här veckan och gått på alla lektioner förutom 1.
Till och med varit där den jobbigaste dagen. Så jag har klarat det rätt bra ändå. 
 
Och om jag stannar hemma imorgon måste jag verkligen göra klart engelskan så jag kan redovisa på måndag. 
Funkar inte att skjuta upp den nå mer. Blir ju tokig. På mig själv framförallt. När blev jag sån här? 
Förstår inte. Måste missat den förändringen. Eller förlorat mig själv någonstans på vägen. 
 
Saknar mina vänner också. 
Så längesen jag umgicks med folk känns det som. Även fast det senast var förra veckan men ändå. 
Kanske sticker in till örebro imorgon iaf, och går runt på stan om någon vill gå med mig. 
Sen kanske jag äntligen kan träffa sim, saknar henne rätt mycket. Faktiskt. 
 
Vet inte om jag ska skriva klart min reklamanalys nu, är inte så jättetrött än.
Och det skulle vara skönt att slippa arbeta med den imorgon. Bara ha engelskan att göra. 
Det känns ju helt okej. Jag tror jag kör på det. 
 
Sen måste jag lova mig själv att klara hela nästa vecka. Det måste jag. 
Längre än såhär kan jag inte skjuta upp det. Bara imorgon, sen får jag sluta. 
Sen måste jag ta tag i mig själv igen. På riktigt den här gången. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback