9 March

Uppe tidigit idag och har precis tagit en morgondusch, asskönt.
Känner mig jättetrött och vill inte göra någonting alls utan bara ta det lugnt och vara för mig själv.
Haha jävla loner jag är men, så är det atm.
 
Sitter iaf hemma hos papsen just nu, ska strax spela sims tror jag.
Tills mitt hår torkat klart så jag kan göra mig iordning.
Blev ingen All day festival igår och inte ikväll heller.
Det gör inte så mycket egentligen, sparar pengar till mer värda saker och behöver vila ut lite.
Vara med mig själv och bara ta det lugnt.
 
Så skönt att vi har studiedag på måndag med.
Ska typ ha världens bästa helg här och nu och bara chilla.
Kanske dra in till örebro om det går att få med mamsen på det.
Skulle vara sjukt kul.
 
Har faktiskt inget mer att säga förutom att idag fyller mäckisen 16 bast, Grattis homie! ♥
Tänker förresten bjuda på en asgrym och skitbra gammal låt med BC,
brukar alltid dunka den på astråkiga lektioner o ha lite smygparty själv längst bak i klassrummet, Haha.
Enjoy!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback