5 March

Legat och kolla på adventure time hela dagen typ, så jävla bra det är.
Tror jag ska kolla några avsnitt nu igen innan jag ska slagga, men är helt fast för tumblr.
Haha, suck.
 
Imorgon blir det iaf att ta sig iväg till skolan, roligt nog, not.
Men rätt chill dag imorn och kan fan inte stanna hemma mer även fast jag verkligen mådde piss idag och behövde det.
 
Har egentligen ingenting o blogga om, vet inte ens varför jag gör det. Typ tidsfördriv.
Jag vill bli bra på att rita och spela gitarr, men suger på både och så det känns hopplöst.
Blir lite ledsen, men what to do liksom.
 
Tänkte faktiskt länka en till låt av bmth's nya album, är seriöst helt förälskad i det.
Kan inte sluta lyssna på låtarna och hoppas verkligen på att jag kan beställa biljetten dit så snart som det är möjligt.
Vill bara fylla år och få pengar, omg.
 
Och snart är det äntligen helg, känns så jävla bra. Och framförallt SKÖNT.
Nu ska jag fixa klart lite skit och sen slagga tidigt ikväll, hare gött peace!
 
Don't say I'm better off dead,
Cos heaven's full and hell won't have me.
Won't you make some room in your bed?
Well you could lock me up in your heart,
And throw away the key.
Won't you take me out of my head?

I'm just a would've been, could've been,
Should've been, never was and never ever will be.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback