30 March

Sitter just nu och lyssnar på Deathbeds med Bmth, tydligen en av de låtarna som är med i Sempiternal (Deluxe Edition).
Blir så sugen på att köpa den. Tror det är den man även får alla texter som dom skrivit till varenda låt.
Så himla fina och bra är dom.
Tycker faktiskt låten är riktigt skön och fin, så relaxing på något sätt.
Otroligt bra låtar dom fick till i deras nya album! Blir bara mer taggad till den 16:onde maj nu!

Fan vad lycklig jag kommer vara den kvällen.
Vill bara få min mamma att beställa biljetterna på en gång.
Så jag har dom och vet att jag kommer iväg 100% säkert.
Kommer döda mig själv om inte.
 
Tycker alla bör lyssna på den så fin och bra som den är!
 
 
Här är även den andra bouns tracket som är med i Deluxe Edition.
Åh så jävla bra, båda två, hela albumet. Älskar oliver. Älskar bring me the horizon.
Låt det bli maj nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback