20 March

Helt slut.
Vill bara krypa ner i sängen och sova, länge.
Vill inte ens gå upp för att gå till skolan imorn och orkar inte ens plugga på mitt no-förhör.
Skitsamma, det får gå som det går.
 
Umgåtts med hannah, hela dagen, haft otroligt kul och fikat 2 gånger idag tillsammans.
Så typiskt oss, fika och hållas, haha.
Stack hem till papsen en stund efteråt också, så har precis kommit hem och är supertrött.
Vill så gärna skriva massor.

Skriva lite på boken jag hade tänkt mig försöka göra.
Men ja jag vet inte. Vi får väl se.
Bara två dagar kvar nu och sen äntligen påsklov.
Gud vad jag känner att jag behöver det just nu, allting är så jobbigt.

Hoppas eran dag var bättre än min.
Puss.
 
“Where have all the wishes gone, now that all of that is done?
Wish I would’ve felt I’ve won, for once.”

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback