1 March

Om exakt 13 dagar fyller jag.
Känns rätt gött ändå, bli 16 bast och komma in på fler spelningar/konserter, känns asgött.
Vet inte alls vad jag önskar mig dock, typ ingenting tror jag.
Förutom Bring me the horizon & Bråvallafestivalen biljetter! + Pengar.
Skulle vara asnice.
 
Dessutom fyller mc den 9;onde måste fixa ihop något fint till honom.
Vet inte riktigt än vad men det kommer väl snart, när jag kommit på något bra.
Har trots allt 9 dagar på mig!
 
Fika förut med Hannah, Mc, Mamz & Amanda, astrevligt hade vi.
Och riktigt skoj, så sjukt roliga människor det där!
Dessutom fick jag en tidigt födelsedagspresent utav hannah, en mintgrön asmysig scarf!
Asgulligt utav henne, fina vännen. ♥
 
Vet inte alls vad som händer idag. Det är fredag och jag har rätt mycket plugg.
Sitter hemma hos pappa och har ingen aning om när eller hur jag ska hem.
Det löser sig med tiden antar jag, haha.
 
Nu ska jag nog spela lite sims tror jag, så hare gött gott folk.
Enjoy the music!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback