25 June

Blir bara sämre och sämre på att blogga.
Dels för att jag typ slutat använda min dator helt nu, och bara pallar inte bry mig längre.
Satt och rensa igenom gamla inlägg, tog bort bilder och sånt jag inte ville ha kvar.
Ska även försöka sova strax, ska upp halv 6 och jobba.
 
Sen åker jag till bråvalla på torsdag och är där till på lördag, så jag kommer vara nästintill okontaktbar.
Förutom ytterst få tillfällen.
Ska försöka filma och ta så mycket bilder som det går.
Åh, kan inte fatta att jag ska få se mina favoriter snart, så himla glad!

Jag kom och tänka på en sak.
Medans jag satt och kolla igenom mina gamla inlägg från ca ett år sen, om knappt ens det.
Och jag verkligen smaka på orden, vissa ord som verka så stora för mig då.
Men det är så sjukt att jag sitter här just nu och känner absolut ingenting.
 
Speciellt när jag verkligen ser hur mycket jag bad om att inget skulle vara över att det inte skulle ta slut.
Och nu när det verkligen är slut och allt är över, så känns det så meningslöst.
Typ som att ingenting har spelat någon roll. Aldrig någonsin.
Det är inte så att jag ångrar något, utan bara det att det är så sjukt att känslorna bara förändras sådär med tiden.
Helt sinnes.
 
 
Det enda jag kan tänka på just nu är hur mycket jag saknar mitt hjärta,
kan inte fatta att det gått mer än 2 månader sen jag träffa dig senast.
Var du än är hoppas jag att du har det bättre, och att vi någon dag ses igen.
Jag är inte densamma utan dig.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback