24 July

Känns som att jag nydligen vaknat, men så är det väl inte riktigt.
Har dock inte hunnit fixa mig alls, har bara ett i fyllt ögonbryn och typ sitter o väntar på att sminket ska fixa sig självt, håret med helst.
Känner mig så seg, trots att jag la mig mycket tidigare än vad jag lagt mig den senaste tiden.
Blir väl strax en färd mot secondhand butiken med simi och leta böcker!
Hoppas jag hittar något bra och något jag framförallt vill ha.
 
Sen blir det väl att ta en fika med hannah och lite mys så!
Annars vet jag inte riktigt vad som mer händer idag.
Vill typ ligga ute på tomten hela dagen och läsa i brända dagar, men det hinner jag ju aldrig.
Den verkar vara så himla intressant trots att jag säkert bara kommit till sida 20 om ens det.
 
Har även så himla ont i mina fingrar, suttit o tränat plock igår och lite idag nudå.
Antar att jag kommer få sår eller blåsor. Huden har gått upp lite på fingertopparna, men det blir snart bättre.
Vill dock inte sitta och vänta på att det ska bli som vanligt igen så jag kan träna, så jag tränar ändå.
Trots att det gör svin ont, och speciellt på min stålsträngade gitarr.
 
Men nu ska jag iaf fixa klart allting och sen sticka iväg,
ha det gött gott folk!
 
Bjuder på ännu en fin Bon Iver låt, poss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback