9 January

Helt död.
Orkar ingenting. Vill bara lägga mig ner i sängen och sova.
Något är fel med mig och jag orkar inte bry mig.
Jag vill bara vara hemma och inte göra någonting.
 
Orkar inte med skolan, sån jävla skit att den börja precis just nu.
Men om det är till någon tröst för mig själv är det 6 veckor kvar till sportlovet.
Hoppas jag får åka hem till min syrra och hennes kille då.
Vill bara åka iväg, komma bort härifrån och jag saknar dom.
Saknar borlänge med. Ganska mycket. Allt här suger.
 
Jag har förlorat orken och viljan. Lusten att ens förändra något för mig själv.
Allt jag alltid brytt mig om kunde jag inte bry mig mindre om just nu.
Jag känner mig jättekonstig och bara nere.
Jag vill inte det här.
 
Jag är inte migsjälv just nu.
Och jag önskar inget hellre än att saker ska bli bra.
Jag behöver något som är bra.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback