31 January

Sista dagen på Januari månaden, och imorn är det alltså Februari.
Inte länge kvar tills jag fyller 16 nu!
Är satans jättetrött, på dåligt humör och vill inte alls till skolan imorn.
Hade varit skönt och sluppit den, och jag menar allvar.
 
Men aja, imorn är det äntligen fredag. Ska träna lite matte nu hade jag tänkt, så jag kanske klarar A-provet imorn.
Känns som allt går jättedåligt och man har massa prov och uppgifter 24/7.
Blir aldrig av med skolan, aldrig helt. Och det stör mig.
 
Nu i helgen vill jag inte alls tänka på skolan och ska förmodligen in till örebro någon dag med min syster.
Får väl se vad som händer och sker.
Verkar inte som vi ska till london iaf på klassresa, så det blir väl att shoppa rätt mycket när vi drar till örebro.
Om jag hittar något, vilket jag säkert gör!

Typ allt jag hade att säga, nu ska jag göra något annat o sova, bye!
Saknar förövrigt väldigt mycket gamla her bright skies. :(
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback