3 January

Jag har ont i hela kroppen och vill helst ligga ner och bara dö.
Önskar jag slapp vara så trött, vill inte vara sjuk.
Vill ut och göra saker. Vill inte sitta hemma och må dåligt.
Orkar inte ens sitta vid datorn, där allt finns heller.
 
Och jag vill så gärna fortsätta skriva på min berättelse, men det kommer jag aldrig orka.
Speciellt inte just nu, när jag bara vill ligga ner och hoppas att att bli frisk.
Hoppas hoppas hoppas allt blir bra snart. Suck. Dör inombords.
Vill bli fin också, det hade inte varit fel.
 
Hoppas jag hinner bli det tills skolan börjar.
Nu ska jag krypa ner i sängen och bara, försöka sova. Kanske rita lite och sova.
Godnatt!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback