29 January

Astrött, funderar nästan på att gå och lägga mig nu typ.
Eller åtminstone stänga av datorn.
Känns som resten av veckan kommer bli rätt chill.
Hade svenska redovisning idag, det gick sådär. Men nu är den gjord iaf.

Och imorgon är det skönaste dagen på hela veckan.
Blir plugg och städa mitt rum så fort jag kommer hem imorn,
Och på torsdag kommer min syrra äntligen hit så ska möta henne vid tågstation!
Saknat henne asmycket så det ska bli jättekul att äntligen få ses och umgås lite.
Tänkte därför att jag lika gärna kan göra klart allt plugg imorn så jag har tid och umgås med henne när hon väl är här.

Vet inte om det blir så att jag åker upp till henne på sportlovet eller om jag stannar kvar i närke.
Det återstå att se.
Dessutom blir jag helt off i huvudet, känns som alla valt sina gymasieval och jag har inte ens börjat.
Man ska skicka in ansökan senast den 15;onde och jag vet verkligen inte vart jag vill gå.
Hoppashoppashoppas jag hinner snacka med syv innan dess. Behöver verkligen råd och hjälp nu.
 
Langar gammal bild från julavslutningen, har inga andra bilder för tillfälle så den får duga, peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback