28 January

Precis fixat klart mig, sak bara ta något och äta sen åker jag till hallsberg.
Blir att träffa mc, och sen gå till skolan. Rätt chill. Önska dock jag kunde fått sova mer när jag äntligen hade sovmorgon, nej då vaknar jag 425324 gånger vid 5-6, så jävla jobbigt.
 
Har fysikprov idag också som jag inte orkat plugga till, men wat to do. Kinda too late nu.
Dock känner jag mig rätt glad idag. Känns som en bra dag, fast inte riktigt. Orkar inte skola.
Orkar inte att jag måste skriva häcken av mig ikväll på min svenska redovisning imorn, great.
Suck.
 
Just det, idag får vi äntligen våra klasströjor! Hoppas den är snygg, annars äre ju alltid ett kul minne!
Peace.
 
Ser jättetjock ut för halsen o hakan typ smälter ihop, och det är jag också egentligen, poss XDXD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback