25 January

Jag blir så PISSED rent utsagt!
Hade skrivit ett rätt långt inlägg om hur dåligt jag mådde så jag vakna upp nu utav världens hemskaste mardröm.
Men det försvann så fort jag skulle skriva en rubrik, värdelöst att blogga med mobilen!

Jag är jättetrött, men känner att jag inte kommer lyckas somna än, minnet är för färskt och det skrämmer skiten ur mig.
Anyway, när jag vakna helt panikslagen och insåg att det var sent på natten och inte ens morgonen så var den första jag tänkte på du.

Vet ärligt talat inte varför det skulle göra mig lugnare, men jag tänkte på ditt namn om och om igen & försökte minnas bilden av dig direkt.
Det gick inte så bra, men det gjorde mig lugnare, som nu.

Kanske kommer jag aldrig släppa dig fullt ut ändå, för du är den enda jag vill träffa just nu. Och jag menar det.

Usch, det här kommer bli den jobbigaste dagen på länge, suck.
Fuck this och den sämsta början på dagen, verkligen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback