2 January

Sjuk.
Bra början på året, att bli sjuk.
Mitt huvud gör så ont, och jag har haft huvudvärk konstant i 2 dagar nu.
Jag är bara så otroligt trött och vill sova hela tiden.
Dagar som denna känns så meningslösa. Hoppas jag blir frisk snart.
 
Just nu skriver jag ner saker på datorn som sedan kommer skrivas in på denna när jag är nöjd;
 
Tack så jättemycket återigen för den fina presenten min bästa vän. Du är underbar.
Jag kan inte beskriva med ord hur mycket jag älskar dig. Du är verkligen suverän!

Nu ska jag fortsätta och skriva på min så småningom kallade "bok" och lyssna på jättefin musik.
Hoppas på att bli frisk och vila ut.
Det är nog precis vad jag behöver. Ha en fin kväll allesammans, hejdå.

Kommentarer
Postat av: johannisstekpannis

Vad skriver du i den?<3

Svar: Har inte börjat skriva något än. <3
Josefin Jonsson

2013-01-03 @ 11:49:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback