19 January

Segaste lördagen på länge.
Det enda jag har gjort är att spela sims och äta. Hela dagen.
Hur värt är det liksom? När det är en lördag? Inte alls.
Snacka om att jag verkligen throw my life away vissa dagar.
 
Anyway kom nyss hem, därför ett sent inlägg.
Vet inte om jag ska tillbaka till hallsberg imorgon. Slagga nämligen där igår tills idag.
Ser iaf att jag verkligen måste städa mitt rum.
Och skriva min engelska redovisning som är till på måndag.
 
Och på torsdag blir det besök med sim på allé, Samhällslinjen.
Så himla gött att slippa skolan för att vara med på allé en dag.
Får panik, måste snart bestämma mig vilka linjer jag ska välja.
Måste verkligen till syv på måndag.
 
Åh, det känns som ett rent helvete just nu allt med skolan och det.
Men snart är det över iaf.
Ska förövrigt spara massa pengar till i sommar då vi åker på klassresa till london.
Kommer bli askul.
Så efter alla nationella prov kommer livet bli lättare och allting mycket roligare. Det ser jag framemot iallafall.
 
Men nu ska jag ta tag i min engelska redovisning o skriva klart den, sen försöka sova.
Vill inte sova bort hela söndagen direkt.
Bye.
 

Kommentarer
Postat av: Izzio

Åh jag ska också till London i sommar!

Svar: Kanske vi ses där då raring!
Josefin Jonsson

2013-01-20 @ 12:34:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback