13 January

Gjorde ingenting av sakerna jag hade bestämt mig för att göra.
Tänker inte göra någonting åt det nu heller, utan snarare försöka sova.
Trots att det inte alls var längesen jag vaknade, dock känner jag mig en aning lite trött så det funkar nog ändå.
 
Förövrigt åker jag nog hem till papsen imorn när jag städat och fixat massa i mitt rum här hemma i åsbro.
Usch, behövs verkligen fixas till, det ser förjävligt ut. Ändå var det inte längesen jag städade.
Måste även kolla klart på det få avsnitten jag har kvar på säsong 1 av adventure time.
Så himla söta och bra. Blir så glad av serien haha!
 
Det är även exakt 2 månader kvar idag tills jag fyller 16år. 
Det närmare sig vuxenlivet mer och mer för varje dag som går.
Jag både ser framemot det och hatar det.
Finns så mycket jag kommer kunna göra när jag är myndig men ändå, jag vet inte.
En del av mig vill, fast en annan del vill inte.
 
Jag hoppas bara att jag får behålla allt det som betyder något för mig. Länge. Föralltid helst.
Även fast jag vet att det aldrig kommer bli så, men.
Man får hoppas, för det är väl vad förlorare gör? Hoppas.
Godnatt.
 
 
And I knew your heart I couldn't win
Cause the season's change was a conduit
And we'd left our love in our summer skin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback