10 January

Somnade strax efter jag hade gjort inlägget igår.
Vaknade upp några gånger, men ändå lyckades jag somna för första gången på väldigt länge många timmar.
Det var så otroligt skönt. Och egentligen skulle jag helst av allt vilja ligga kvar där hela dagen.
Och bara ta igen alla timmar jag missat under en veckas tid nu.
Men det kan jag inte.
 
Så jag bestämde mig för att gå upp halv 5 vilket jag gjorde.
Har hunnit duscha, inte gjort någonting, sminkat mig och platta håret.
Känns underbart. Dessutom lyssnar jag på fin musik.
 
Det enda som förstör allt det här bra är mina jobbiga tankar.
Jag har inte tänkt såhär som jag gör nu på väldigt länge och jag vill inte ens tänka såhär.
Det får mig bara att bli nere och må dåligt. Jag vill inte känna så som jag gör. Men ändå gör jag det.
Jag saknar så mycket, så det gör ont i hela mig. Kan inte ens tänka klart och vill bara få tillbaka allt jag förlorat.
 
Men det som har varit har varit och är över nu.
Det enda jag kan göra är att gå framåt och se framemot det som kommer hända.
Det händer ju för att det ska hända, eller?
Något sånt måste det ju vara. Och livet tar ju inte slut för att saker går mindre bra ibland.
 
Nu ska jag ta något att äta, byta om och gå till bussen.
Hoppas det blir en bra dag i slutändan iallafall och att jag mår bättre när jag kommer iväg.
Hoppas även att alla får en fin dag, puss.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback