8 February

Uttråkad till max.
Precis ritat en tjej i profil, blev för en gångs skull nöjd med ansiktet, så kom det till håret och jag insåg 
att jag har fasen ingen aning om hur man tecknar hår i profil, så allt blev satans svårt och teckningen är förstörd. 
Ska nog ge mig på en annan bild på två vargar istället. Djur kanske är mer min grej. Jag vet inte.
 
Ska förresten till secondhand imorn med mamsen, vill leta efter tavlor och böcker!
Hoppas jag hittar något fint för en billig slant.
Ska dessutom tjata lite på mor min om vi kan börja tapetsera mitt rum imorn, så det blir klart till senast på söndag iaf.
Vill börja inreda och massa grejer, göra det fint och mysigt.
 
Håller även på att göra upp ett träningsschema jag ska följa varje dag.
Så sitter o letar lite olika övningar just nu, ska faktiskt träna lite strax.
Blir gött, känner att jag behöver det efter att ha vräkt i mig en hel pizza, urgh.
 
Just det! Fick denna fina födelsedagspresent utav min underbart fina vän Johanna;
 
Så himla mysigt, ska börja läsa på den så fort jag är klar med the perks of being a wallflower.
Tyckte filmen var så fin, och boken lär ju som vanligt vara en aning bättre, så brukar det iaf vara.
Återigen tack min super fina vän, love to you. ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback