7 February

Stanna som sagt hemma idag, så otroligt skönt att få sova ut.
Sitter och väntar på att tiden ska gå så jag kan gå ner till bussen, men det tar ju år typ.
Blir att åka till hallsberg och träffa Mc, Sim & Hannah(?)
mah bezt håmies!
 
Ska faktiskt välja gymnasieval nu i helgen tror jag, fundera och tänka lite.
Tror iaf att mitt första val blir Media på Risbergska i Örebro.
Andra eller tredje blir nog samhäll på Allé.
Känns så mycket bättre och lättare i huvudet just nu.
Pratade med syv igår och nu känns allt mycket bättre med tanke på att jag inte alls har ångest över gymnasievalet längre utan känner mig rätt säker nu.
 
Dessutom spendera jag ju hela min gårdag hemma hos sim,
prata igenom saker o vissa grejer så allt blev mer "clear" för mig.
Och jag hoppashoppashoppas att allt blir bra, att det till och med blir bättre för en gångs skull.
Snälla låt det bli så..
 

And I hope you have more luck with this than me


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback