4 February

Sämst dag, Astråkigt i skolan. Ett mirakel att jag fortfarande lever.
Åkte in till marieberg efter skolan, hitta fortfarande inte ett skit, kanske är lika bra.
Med tanke på att jag borde spara, Gymkort nästa månad blire iaf.
Så jag och hannah ska börja träna asfuck. Kommer bli asnice.
 
Astrött och uttråkad, så funderar på sängen.
Ska egentligen göra muntlig nationella imorn på engelskan, men funderar på att ta det någon annan dag.
Känner inte alls för det. Och orkar inte faila eller så, hoppas Sara går med på det. Haha.
Har så jävla mycket med skolan, så känns skönt med lov snart, seriöst.

Dessutom åker min syrra hem imorn, känns astråkigt, blir ledsen redan nu.
Vill inte att hon ska åka. Men hoppas på att jag kan åka till dom på sportlovet iaf. Skulle vara jättekul.
Men nu ska jag sova, hade tänkt att gå upp typ halv fem och ta en dusch.
Så skönt på morgonen. Och jag är värd lite lyx tid, haha.
 
Blir att köra på något helt annat imorn, vill inte alls ha min samma vanliga tråkiga frisyr,
så vi får väl se om det blir bra.
Men nu ska jag sova, bjuder förresten på en asgrym låt som jag älskar något förbannat.
Känner igen mig rakt igenom hela låten, så himla bra och fin. ADTR är bäst.
Tack för mig.
 
 
 
I've always been a man of action
Never let anything keep a hold of me
Can always tell when somethings missing
Like I knew everything except for you and me

I can't make you want to stay
I'll take a shot but it's broken anyway
I still gave it everything
I guess I never catch my break

It's been a long time coming
But everyone's gonna hear me now

If I leave, bet you'll wish I'd stayed
Make you regret all the things you said to me
You know that time can't help us now
You know that time can't help us now

If I leave I should move away
And try to right all the wrongs we've ever made
Well, let your problems weight me down
If I leave this, if I leave this way

Kommentarer
Postat av: izzi

Träna "asfuck".
<3

2013-02-05 @ 09:32:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback