2 February

Precis kommit hem till åsbro typ och sitter just nu vid mammas dator efter som min vägrar att starta.
Dagen kändes rätt bra tills min dator börja jävlas med mig. Trodde det bara var en tillfällig grej men så verkar det inte alls vara.
Jävla skit, googla upp lite grejer och hoppas något av det kan funka på min dator annars avlider jag. 
Hade så mycket grejer jag vill ha sparat på den datorn så jag hoppas den fungerar som den ska snart. 

Idag vet jag inte alls vad som händer, blir att vara hemma i åsbro bara med syrran tror jag. 
Säkert myskväll med god mat och sånt, eftersom mamma jobbar hela dagen. 
Morgon hoppas jag iaf att vi åker in till örebro, det hade varit fett kul tbh.
Vill shoppa lite nya kläder och sånt.
 
Satt faktiskt o tänkte igenom några saker på bussen och nu har jag halvt som halvt kommit fram till något. 
Jag ska sluta vara så jävla allmänt dum i huvudet, och bara göra saker jag vill göra.
Fan vad jag ska satsa nu.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback