16 February

Precis fixat klart mig efter en lång skön dusch och packat klart resväskan.
Det enda som behövs göras är käka sen frukost och sen blir det nog hallsbergsbesök hos papi
innan jag åker med Joel & Kristin hem!

Blir förmodligen en sväng in till Ikea också innan vi åker vidare.
Kommer bli askul, och otroligt skönt att äntligen få åka bort.
Ingen skola eller något sånt skit i bakhuvudet inte.
Nu ska jag bara ta det lugnt, göra vad jag vill göra och inte tänka på skit alls.
 
Behöver min break känner jag, så jävla skoltrött.
Men nu ska jag käka något o åka iväg istället för att sitta här, ha det gött peoplez
 
Tycker att den asgrymma katten får vara höjdpunkten i inlägget, peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback