12 February

Ingen skola för mig idag inte. Haha, gett upp hoppet om livet typ.
Har exakt tre dagar kvar på mig att fylla i mitt gymnasieval. Känner mig lika lost igen.
Ingenting duger riktigt, men jag antar att jag ändå kör på Risbergska.
Kanon, eller något. Gah vad jag hatar det här, suck.
 
Vet inte alls vad som händer idag, vill mest bara ta det lugnt.
Är astrött och slut. Helt utmattad liksom.
Kommer förmodligen iaf vara i hallsberg hela dagen om jag inte känner för att åka hem senare med bussen.
Det återstår att se.

Men mitt rum är så rörigt atm, saker överallt eftersom mami tapetserar om.
Suck. Vill bara få det gjort.
Ser framemot att åka bort på lördag, behöver verkligen det.
Känns som jag går in i en depression snart, haha. Nej men allvarligt.

Det blir lite för mycket ibland och då känns det bra med en break.
Och just nu saknar jag allt så jävla mycket, mer än vad jag någonsin gjort innan.

Peace.
 


Kommentarer
Postat av: Johannis

Kämpa på, gumman!❤

Svar: Tack älskade vän. Ska försöka ♥
Josefin Jonsson

2013-02-12 @ 21:21:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback