10 February

Precis tränat och duschat, gör ont i hela kroppen, från gårdagen och just nu.
Hoppas verkligen på att få se resultat efter ett tag, hoppas det här funkar.
Just nu håller jag på att fixa mig, ska snart äta tacos också.
Sen blir det väl att börja spakla och greja i mitt rum.

Ska egentligen till hallsberg idag, men det blir väl av senare.
Tror jag slaggar där. Eller ah, vet inte säkert än.
Vill kolla på bra serier, läsa the perks och bara ta det lugnt.
Men känns som jag har asmycket att göra.
 
Och asmycket som jag vill göra, och jag hinner inte göra något.
Får damp.

Hur som helst åker jag iaf till Kristin och Joel på lördag, taggar!
Ska göra en lista med vad jag behöver.
Dock känns det assurt att jag inte kommer ha pengar alls. Så jävla tråkigt.
Men aja, kan vara bra och spara, som sagt!
 
Nu ska jag iaf fortsätta med det jag höll på med, hare gött.
Peace!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback