12 December.

La dispute i högtalarna, storm utanför mitt fönster. 
Mår så dåligt. Har så ont. Börjar bli galen. Får panik. Får ångest. Vill inte längre. 
Blivit så otroligt förkyld att jag inte äter längre. Orkar inte få i mig något. Är inte hungrig. 
Saknar människlignärhet dock. Speciellt min bästa vän. 
 
Vill inte vara hemma en dag till. Men tror inte jag kommer fixa morgondagen heller. 
Har så mycket frånvaro nu. Har varit borta 50 lektioner imorgon om jag är hemma då.
Det bara stiger och stiger och stiger och stiger och jag får brutal ångest.
Jag skulle ju få den att minska. Men jag misslyckas så hårt. Bara misslyckas och misslyckas.
Gång på gång på gång. Känns bra att veta att man suger på allt. 
 
Antar att mitt studiebidrag rycker nu. Fine liksom. 
Som om det inte kunde bli värre. Jag behöver ju cash. Jag vill ju spara massor. 
Jävla skola. Jävla CSN. Jävla helvetes skit ångest. Jävla skit allting. Hatar allt. 
Vill bara att det fucking ska bli lov nu. Orkar inte mer. Är så jävla trött. Och arg. 
 
Det är Torsdag idag. Den 12:e December. 12 dagar kvar till Julafton. 
Det var längesen sist jag hade en riktig julafton. Men det gör inte så mycket egentligen. 
Jag bryr mig inte så mycket egentligen. 
 
Det enda jag bryr mig om nu, är att det är 8 månader sen idag. 
Men det känns som en längre tid. Trots att det är långt. Det känns som en evighet sen. 
Och det kanske också är för att det är så det är. 
 
Önskar jag kunde vara där du är.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback