3 April

Ny dag, Ny start, samma känslor som gårdagen.
Känner mig så otroligt ledsen och nere. Jag ska försöka att inte låta det påverka mig.
Men det känns som att jag inte riktigt kan låta bli.
Även fast jag borde.
 
Jag vill så gärna fixa till det. Lösa "problemet" men när man egentligen inte kan göra så mycket, vad ska man göra då?
När det aldrig liksom är upp till en själv, utan någon annan. Och det är egentligen inte ditt val.
Jag vill vara någon som är värd att kämpas för. Men jag är inte säker på att jag är det.
Allt jag vill är bara att få en chans.
 
Men när man inte ens fått en. Eller får. Hur fan ska man fixa det då?
Jag kanske har haft tusen jävla möjligheter, alla möjliga saker skulle jag kunna ha gjort.
Men ändå, varför skulle allting bara ligga på mig?
Jag orkar inte alltid ha den positiva motivationen att göra något när det ibland känns som den redan gett upp mig.
Utan att ens försöka, i stort sätt. (Eller åtminstone inte lät mig försöka.)

Det tar kål på mig.
Jag vill bara att du ska tycka om mig.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback