2 April

Precis kommit hem.
Är så satans trött. Varit i hallsberg hela dagen.
Gick hem till pappa efter jag bestämde mig att jag inte alls ville åka buss hem och skrev ut min bråvalla biljett.
Sedan gick jag och sim för att fika på godsmak och vidare hem till henne.
 
Mått dåligt hela dagen, mer eller mindre, och mår fortfarande inte speciellt bra.
Kan säga att allting suger just nu och det enda jag hoppas är att få en sista gnutta hopp att orka göra något.
Jag vet att jag sagt det många gånger men jag vill få det bra.
Om inte, åtminstone ett slut.

Allt det här velandet får mig att vilja dö. Begrava mig själv i sängen och inte komma ut därifrån på flera år.
Jag önskar jag var tillräckligt modig att kunna fråga. Men vad tjänar det till?
Det är knappt 5 månader kvar, sen kommer allt det här vara över, på riktigt.
Så jag ska verkligen försöka. Så fort det blivit lite bättre.

Hoppas inte allt det är förgäves. Isf får det mig att vilja dö en aning ännu mer.
Varför kan man inte bara läsa andras tankar för?

Aja, nu ska jag iväg till kumla. Orkar inte sitta här nå mer iaf.
Hoppas på att jag kan somna tidigt tonight.
Hare gött peoplez.
Peace!
 
You haven't lost.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback